Zdradzamy 6 metod zwiększania listy newsletterowej:
- Zaskocz interesującą promocją.
Jeżeli pragniesz pozyskać nowych klientów, nieodłączną pozycją będzie zaoferowanie im jakiejś „nagrody” w zamian za podzielenie się swoim adresem e-mail. Jednocześnie ciekawą opcją mogą być promocje rozłożone w czasie, aby uniknąć sytuacji, w której klient od razu po uzyskaniu benefitu anuluje subskrypcję i zapomina o naszej firmie.
- Zaprojektuj ciekawy formularz.
Nic tak nie odrzuca klienta jak nieprzejrzysty, źle zaprojektowany formularz. Powinien być on opisany w klarowny sposób, tak aby klient po skrótowym przeczytaniu wiedział jakie korzyści płyną z zapisania się na naszą listę newsletterową.
- Zdefiniuj swoją grupę docelową.
W celu uniknięcia „pustych subskrypcji” dobrym pomysłem będzie określenie grupy, do której kierujemy nasze usługi. W ten sposób możemy dostosować promocje oraz slogany reklamowe do odpowiednich profili potencjalnych klientów.
- Okolicznościowe eventy.
Wprowadzając do swojej oferty promocje ograniczone czasowo możemy zachęcić klientów, którzy w innych okolicznościach nie byliby do tego skłonni. Szczególnie trafnym pomysłem jest tworzenie specjalnych zniżek w okolicach świąt lub dużych wydarzeń kulturowych.
- Benefity „tylko dla subskrybentów”.
Oprócz klasycznych promocji możemy również zaoferować produkt dostępny wyłącznie dla osób, które zdecydują się wpisać na newsletter. Może być to audiobook, poradnik lub webinar.
- Konkursy i giveaway’e.
Nic tak nie przyciąga jak perspektywa wygrania czegoś w darmowym konkursie. Jest to najlepszy sposób na błyskawiczne zwiększenie ruchu na stronie, dzięki któremu łatwiej nam będzie znaleźć nowych klientów.
- Reklama Kancelarii Prawnej w Internecie - 14 maj 2024
- Plan Marketingowy - 25 kwiecień 2024
- Magia Opowieści: Wszystko, co Musisz Wiedzieć o Storytellingu - 15 kwiecień 2024