Audyt prowadzonych

działań

Jesteś ciekawy, jak Twoje działania wypadają na tle konkurencji? Czy pieniądze które wydajesz na marketing nie są przepalane?

Item No.

01. Rynek

Chcesz się dowiedzieć, jaka jest sprzedaż w Twoim regionie, w Polsce czy w całej Europie w Twojej branży? Jesteś ciekaw, jakie są nastroje rynkowe, zachowania kupujących, trendy sprzedaży czy udziały w rynku? Przygotujemy dokładną analizę, wizualizacje i przedstawimy wnioski które odpowiedzą na Twoje pytania.

Item No.

01. Konsument

Sprawdzimy kim jest Twój kupujący. Ile ma lat, w jakim mieście mieszka, jakie są jego zainteresowania. Dzięki takiemu raportowi dowiesz się czego potrzebuje i jakie serwisy odwiedza.

Item No.

03. Konkurencja

Sprawdzimy jak wypadasz na tle konkurencji pod względem najważniejszych czynników. Możliwość oszacowania wielkości sprzedaży, ruchu, popularności produktów.

Item No.

02. SEO

Sprawdzimy jak wypadasz na tle konkurencji pod względem najważniejszych czynników. Możliwość oszacowania wielkości sprzedaży, ruchu, popularności produktów.

Item No.

02. Social

Sprawdzimy jak wypadasz na tle konkurencji pod względem najważniejszych czynników. Możliwość oszacowania wielkości sprzedaży, ruchu, popularności produktów.

Item No.

02. PPC / SEM / Google Ads / AdWords

Chcesz się dowiedzieć, czy dobrze wydajesz pieniądze? Sprawdź, czy Twoja kampania ma dobrą strukturę, czy słowa kluczowe mają odpawiednie dopasowanie, czy wykorzystujesz pełen potencjał działań płatnych.