Spersonalizowany cennik.
1
2
Wypełnij aby zyskać:
Audyt pozycji i ew. dotychczasowych działań w obszarze SEO, płatnych wyników wyszukiwania, reklamy graficznej, wizytówki, mailingu.
Wszystko poparte statystykami i porównaniem do konkurencji.
3
Doświadczony zespół specjalistów
Najlepszy stosunek ceny do jakości
Przystępna i czytelna forma raportów
Szybki kontakt, wysokadostępność
Dlaczego warto wybrać Nauris?
Chcesz się dowiedzieć, czy dobrze wydajesz pieniądze?
Sprawdź, czy Twoja kampania ma dobrą strukturę, czy słowa kluczowe mają odpawiednie dopasowanie, czy wykorzystujesz pełen potencjał działań płatnych. Możesz nam zaufać.
Zweryfikujemy kluczowe wskaźniki: CTR, CPC, CPA, ROAS. Zmierzymy konwersję, udział w wyświetleniach. Ocenimy dostosowanie stawek, remarketing i wiele więcej!
Sprawdzimy, czy kampania jest prawidłowo skonfigurowana.
Jest to możliwe w przypadku robotów, które nie są tak dokładne jak nasi specjaliści. Aby otrzymać najbardziej trafne wyniki, polegamy na wiedzy specjalistów zamiast ogólnych, zautomatyzowanych narzędziach.
Znalazłeś audyt, który działa szybciej?
Małe serwisy lokalne:
Taki audyt pomaga zoptymalizować stronę internetową, dostosować kampanie reklamowe, poprawić lokalne SEO oraz zwiększyć skuteczność działań marketingowych, przyciągając więcej klientów z okolicy.
Analiza ta pozwala na optymalizację strony pod kątem wydajności, poprawę strategii SEO, efektywniejsze kampanie reklamowe oraz lepsze dopasowanie treści do potrzeb klientów, co w rezultacie zwiększa widoczność w wyszukiwarkach i wspiera wzrost sprzedaży.
Średnie serwisy e-commerce:
Taki audyt pomaga w optymalizacji struktury strony, poprawie widoczności w wyszukiwarkach, analizie skuteczności treści oraz optymalizacji kampanii reklamowych, co przyczynia się do zwiększenia ruchu na stronie i poprawy zaangażowania użytkowników.
Duże serwisy informacyjne lub portale:
Formularz wstępny i wycena
Dzięki wypełnieniu formularza wstępnego będziemy mogli dokładniej poznać cele strategiczne oraz aktualne wyzwania Twojej firmy i witryny. Na tej podstawie określimy zakres audytu oraz jego koszt.
Na tym etapie weryfikujemy dokładność danych i analizujemy wszystkie wskaźniki, które odzwierciedlają efektywność konta reklamowego.
Praca nad Audytem Google Ads
Przygotowujemy dokument, w którym wskażemy, które elementy wymagają poprawy, opierając się na najlepszych praktykach Google Ads oraz doświadczeniu naszych ekspertów.
Opracowanie planu działań
Podczas spotkania dostarczymy Ci raport, który przedstawia wszystkie zebrane informacje. Takie spotkania będą odbywały się co miesiąc.
Przedstawienie raportu
Jak wygląda taki proces?
Skorzystaj z naszego Audytu Google!
Wypełnij poniższy formularz, a któryś naszych ekspertów odezwie się do Ciebie :)
Display
Remarketing przez reklamy graficzne, budowanie wizerunku oraz rozpoznawalnościoferty
Wspólne działania pomaga osiągnąć wyższewskaźniki.
SEO & PPC
Utrzymanie bieżącego kontaktu. Pozyskiwanie nowych leadów, remarketing.
Social Media
Mailing, CRM, analityka, clicktracking, analiza rynku i ścieżek użytkownika. Reklamy na Twitterze, LinkedIn, TikTok, Lead Ads, tworzenie Landing Page. Działania digital 360 – multikanałowa integracja i niestandardowe narzędzia dla branż.
Działania wspierające
Jakie usługi SEO przeprowadzamy?
Publikacje
Publikacje w serwisach zewnętrznych zwiększają autorytet strony i ruch. Oferujemy dobór mediów, kampanie w serwisach regionalnych i tematycznych, pisanie artykułów, oraz raportowanie efektów.
Analiza i monitorowanie linków pod kątem jakości, kreowanie wartościowych treści dla pozyskiwania linków, oraz stosowanie black-hat SEO do zdobywania linków z wysokim DR.
Linkbuilding
Tworzenie raportów rynkowych. Analiza widoczności, raporty sprzedażowe, tworzenie personalizowanych analiz rynków (polskich i zagranicznych).
Raporty rynkowe
Sprawdzenie on-site i off-site SEO, ocena linków, konkurencji i kluczowych fraz, identyfikacja błędów technicznych i duplicate content.
Content Marketing. Tworzenie angażujących treści, budowanie długiego ogona (frazy Longtail), optymalizacja treści pod wyszukiwarki.
Linkowanie: blogi, posty, wizytówki, publikacje. Monitorowanie linków przychodzących i budowanie wiarygodności strony przez zdobywanie linków o wysokim autorytecie.
Business Intelligence
Zaawansowana analityka – wyciąganie wniosków z posiadanych danych, tworzenie customizowalnych raportów, analiza ścieżek konwersji, audyty UX i CRO, heatmapy, eyetracking
Consulting
Tworzenie strategii marketingowej, odkrywanie kanałów, szkolenia. Stawiamy na data-driven marketing, skupiamy się na analityce.
Audyty
Optymalizacja lejków zakupowych, procesów pozyskiwania klientów, zwiększanie CR, wskazanie technologii do poprawy oraz nowych kanałów sprzedaży
Analiza SEO strony
Tworzenie treści
Off Site SEO
Pracowaliśmy dla:
Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu stron od naszych ekspertów.
Andrzej Marzec
Dominik Marzec
Absolwent SGH, analityk z 5 letnim doświadczeniem w digitalmarketingu. Łączy techniczne umiejętności z podejściem biznesowym, stawiając na pierwszym miejscu cel klienta. Zwolennik data-driven marketingu, zaawansowanej analityki i modelowania.
Pasjonat e-sprzedaży i e-marketingu - z wizją jak prowadzić ebiznes. Posiada doświadczenie w rozwijaniu platform digital i aplikacji, zarządzaniu projektami Agile i waterfall, tworzeniu ofert i produktów dla kanału online, komunikacji w Internecie i generowaniu ruchu oraz kształtowaniu doświadczenia klienta."
Kto będzie odpowiedzialny za sukces?
Nasz zespół składa się ze specjalistów od Content Marketingu, Social Media, Copywritingu, tworzenia audytów UX, analityki internetowej, optymalizacji kampanii PPC, fotografii, oraz wdrażania zewnętrznych rozwiązań.