fbpx

Zdradzamy 6 metod zwiększania listy newsletterowej:

  1. Zaskocz interesującą promocją.

Jeżeli pragniesz pozyskać nowych klientów, nieodłączną pozycją będzie zaoferowanie im jakiejś “nagrody” w zamian za podzielenie się swoim adresem e-mail. Jednocześnie ciekawą opcją mogą być promocje rozłożone w czasie, aby uniknąć sytuacji, w której klient od razu po uzyskaniu benefitu anuluje subskrypcję i zapomina o naszej firmie.

  1. Zaprojektuj ciekawy formularz.

Nic tak nie odrzuca klienta jak nieprzejrzysty, źle zaprojektowany formularz. Powinien być on opisany w klarowny sposób, tak aby klient po skrótowym przeczytaniu wiedział jakie korzyści płyną z zapisania się na naszą listę newsletterową.

  1. Zdefiniuj swoją grupę docelową.

W celu uniknięcia “pustych subskrypcji” dobrym pomysłem będzie określenie grupy, do której kierujemy nasze usługi. W ten sposób możemy dostosować promocje oraz slogany reklamowe do odpowiednich profili potencjalnych klientów.

  1. Okolicznościowe eventy.

Wprowadzając do swojej oferty promocje ograniczone czasowo możemy zachęcić klientów, którzy w innych okolicznościach nie byliby do tego skłonni. Szczególnie trafnym pomysłem jest tworzenie specjalnych zniżek w okolicach świąt lub dużych wydarzeń kulturowych.

  1. Benefity “tylko dla subskrybentów”.

Oprócz klasycznych promocji możemy również zaoferować produkt dostępny wyłącznie dla osób, które zdecydują się wpisać na newsletter. Może być to audiobook, poradnik lub webinar.

  1. Konkursy i giveaway’e.

Nic tak nie przyciąga jak perspektywa wygrania czegoś w darmowym konkursie. Jest to najlepszy sposób na błyskawiczne zwiększenie ruchu na stronie, dzięki któremu łatwiej nam będzie znaleźć nowych klientów.

Aneta

Author Aneta

More posts by Aneta

Leave a Reply

All rights reserved Salient.

pl_PLPolish